close

我好像得先自己開始才行,Do alone, do long. LOL

 

嘿!請不要這樣震撼我。Please

雖然乍聽好像不太是傳直銷,不過最重要的就是口才吧,我的家庭背景就是這樣,個性就是這樣

請不要再叫我加入直銷了,暫時不想去爭對錯,但是那明顯就是話術交際口才領域的世界,No my type. Sorry.

 

今天早上整個很失落阿,真的以為有甚麼其餘的方向要跟我分享的...

接續工作又突然節奏加快一下,Luckily I get new skill: Deep breath. LOL

So far, I am slightly not deep into my job. I believe that is good thing. As western, you can see that job is inside the life but smaller than life.

People should enjoy their life rather than spending those time waste on the routine job.

Except, you have many passion and effort on it?

 

No matter what is mention above, I still believe that is the root cause to find out.

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    黑黑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()